Verhuur

Verhuur groepshuis ‘Het Behouden Huys’

Ons gebouw in Scheveningen is te huur voor scoutinggroepen. Het is beschikbaar op zaterdagen vanaf 14 uur. Verhuur vanaf vrijdagavond is mogelijk tussen april en november.

Het gebouw is een voormalig pakhuis aan de voormalige binnenhaven van Scheveningen en ligt aan een binnenterrein (het erf). In de directe omgeving van het gebouw liggen een zwembad, speeltuinen en kinderboerderij. Op 5 minuten lopen ben je bij het strand en boulevard en Westbroekpark. Op 10 minuten afstand van Nieuwe Scheveningse bos. We zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Op de begane grond is een toilettengroep en douche. Op de 1e etage is een ruim welpenlokaal en een keuken met gaspitten en een koelkast. Op de 2e etage is een sfeervolle verkennerszolder met open haard en keukenblok met water.

Het gebouw is m.n. geschikt voor kort verblijf van welpen/scoutsgroepen tot 20 personen.

Contact over verhuurmogelijkheden: verhuur@haagsewaterscouts.nl