Loodsen

Ben je boven de 18 en zoek je een gezellige groep om activiteiten mee te doen? Ben je vroeger scout geweest en zou je graag weer actief worden?

Dan is onze loodsengroep wat voor jou.

De loodsen zijn bijna allemaal ook vrijwilliger of staflid binnen de groep. Ons doel als loods is gezelligheid tijdens de opkomsten, maar we houden er nog wel een goed en leuk programma in.

In de zomer kan je ons elke week wel vinden op de Kaag waar we zeilen/weekenden houden. En in de winter houden we s'avonds in ons clubhuis in Scheveningen zelfbedachte opkomsten, bijvoorbeeld:

• Lucky tv opkomst
  • Zelf kapsalon maken
  • Etc.

De loodsen organiseren ook zelf hun kampen en dat kan varieren van een zeiltrektocht maken door Zeeland tot een stedentrip door Europa of een hike door de bergen. We hebben het helemaal zelf in de hand.

Lijkt het jou nou leuk om bij ons loods te worden of om een keer een opkomst langs te komen?

Stuur dan een berichtje naar de loodsen voorzitter (Mees) loodsen@haagsewaterscouts.nl